Inline popup
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności. OK, zamknij

Regulamin.

MyWeek.pl

1

Myweek.pl świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania oraz usługi związane z wynajmem apartamentów(rozrywka i gastronomia). Przyjmujemy rezerwacje na minimum 2 doby. W przypadku rezerwacji z przynajmniej półrocznym wyprzedzeniem prosimy o kontakt z obsługą w celu ostatecznego potwierdzenia cen i dostępności.

2

Doba zaczyna się o godzinie 14.00 a kończy o godzinie 11.00 dnia następnego. Na 30 minut przed przyjazdem prosimy o kontakt z obsługą pod numerem telefonu 605 618 618.

3

W apartamentach nie wolno palić. Nie wolno wprowadzać zwierząt bez zgody MyWeek. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00. Należy tolerować zasady współżycia społecznego. W przypadku złamania powyższych zasad obowiązuje opłata w wysokości 500 zł. Myweek nie przyjmuje na przechowanie mienia klientów, nie świadczy usług ochrony przed utratą lub uszkodzeniem mienia pozostawionego w apartamentach i prosi o niepozostawianie w apartamentach wartościowych przedmiotów.

4

Po dokonaniu rezerwacji należy wpłacić zaliczkę w wysokości 20% wartości rezerwacji w ciągu 5 dni od dokonania rezerwacji. Brak wpłaty zaliczki nie jest równoznaczny z anulowaniem rezerwacji. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji prosimy o kontakt z obsługą. W przypadku rezygnacji z rezerwacji MyWeek.pl może potrącić lub zażądać odszkodowania w wysokości jednodniowego pobytu nie mniej jednak niż 20% wartości rezerwacji na 42 dni przed przyjazdem. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie ktrótszym niż 42 dni przed przyjazdem rezerwujący zobowiązany jest zapłacić 100% kwoty rezerwacji.

5

Opłaty uzdrowiskowe lub inne opłaty lokalne pobierane od osób fizycznych przebywających czasowo w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych są płatne dodatkowo po przybyciu na miejsce wypoczynku. Informacja o wysokości opłat dla każdej miejscowości znajduje się w treści ofert.

6

Karta Stałego Klienta. Posiadanie Karty Stałego Klienta jest całkowicie bezpłatne, nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami a Kartę można otrzymać już przy pierwszej rezerwacji lub wypełniając formularz. Posiadacze mogą liczyć na dodatkowe przywileje jak: zniżki na wybrane atrakcje w regionie lub rabaty na wybrane oferty wypoczynku. Z Karty można zrezygnować w każdej chwili. Karty Stałego Klienta są bezimienne. Posiadacze Karty Stałego Klienta otrzymają 10% rabat na pobyt w apartamentach MyWeek w przypadku rezerwacji bezpośrednich(email, telefon).

7

Posiadacze Karty Stałego Klienta mogą skorzystać z rabatów udzielanych przez partnerów Myweek przedstawionych w dziale "Zaproszenia", w wysokości tam wskazanej. W razie nie otrzymania rabatu w wysokości obowiązującej w chwili zakupu danej usługi, mimo przedstawienia usługodawcy czytelnej Karty Stałego Klienta, posiadacz Karty Stałego Klienta proszony jest o kontakt z Myweek, w celu umożliwienia serwisowi wyjaśnienia tej sytuacji.

8

Każdy Klient może złożyć reklamację dotyczącą sposobu świadczenia usług przez MyWeek.pl, w szczególności niewykonania lub nieprawidłowego wykonania zawartej umowy. Wszelkie reklamacje powinny być kierowane pocztą elektroniczną na adres biuro@myweek.pl. Usługodawca rozpatruje reklamacje bezzwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Po rozpatrzeniu reklamacji Myweek.pl kieruje odpowiedź na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w złożonej reklamacji.

9

Zapisanie się do newslettera realizuje się poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza, podając m.in. aktualny adres email. Każda z zapisanych osób otrzyma jednorazowo wybrany prezent po spełnieniu warunku dokonania jednej rezerwacji min. 2 noclegów za pośrednictwem firmy MyWeek.pl. Przekazanie prezentu nastąpi po rozpoczęciu rezerwacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym. Uczestnicy newslettera zgadzają się otrzymywać wiadomości reklamujące usługi MyWeek.pl w formie elektronicznej na podany adres email. Istnieje możliwość wypisania się z newslettera. W tym celu należy skontaktować się z firmą MyWeek.pl lub skorzystać z linku znajdującego się w każdej wiadomości email związanej z realizacją usługi newslettera.

10

Właścicielem serwisu MyWeek.pl jest firma MYWEEK.PL Sp. z o.o. z siedzibą w Polanicy Zdroju, ul. Chopina 5, 57-320, 605 618 618 NIP: 9552339221, Regon: 321270030, KRS:0000432060. Życzymy Udanego Pobytu!

Rezerwacja
Zadzwoń
Wyślij
Witaj! Jestem Michał, konsultant MyWeek. Jak mogę Ci pomóc?